Tuesday, November 30, 2010

Satu, Dua, Sedia, Mula!

Hi. Salam.


So, this past few days, saya ter-paksa tidur rumah kakak sbb dye tggl dirumah dia itu seorang diri. Maka harus jadi macam bodyguard depan rumah lalu lalang konon-konon mcm ramai lah orang yang tinggal kat rumah jadi perompak nak pecah masuk pun takot. okay. tipu. pfft!


Hmm so, rumah kakak saya membosankan.TV takde astro, rumah macam dalam gua, nak main masak-masak pun bahan takde. Memang rumah orang bujang habislah senang cerita. Yang seronoknya, streamyx dia laju! hehe boleh download game banyak-banyak macam dah takde hari esok. Lame kan hidup? Tahuu. Ceh.


So, while I was goofying (?) around my sister house, I found this ;



mesti korang tak faham kan? mesti macam-macam tertanya-tanya amenda ni, tak kan kertas conteng-conteng ni pun nak cerita dekat blog. Come on lah fyqa. Get a life.


Okay. Hold!





Ini adalah jadual penggunaan mesin basuh yang ada dirumah kakak saya. Comelkan? nak basuh baju pun ada jadual haha. So, what makes me wanna upload this picture is because of this statement ;



mcm biasa, click to enlarge.



Tengok tu dye tulis apa?


" Wednesday is a holiday for washing machine"





hahahahahah *gelak tergolek sampai guling-guling*



Isn't that cute?



Macam apresiasi terhadap barang sangat tinggi yah. Buat saya terharu sampai tergelak bagai nak gila sambil kakak saya perhati garu kepala dan tanya "What's so funny iqa?". Then I answer, "This statement lah. So....gila! " hahaha



So, thats about it. Itulah saya semalam dirumah kakak saya. Seronok sbb explore benda baru dalam rumah. Err? haha tak seronok sebab mcm duduk dalam gua, nak pegi toilet pun kena masuk dalam lagi, dalam lagi, dallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmm lagi. Okay. cukup.


Nanti update pasal... errr... ntah.





Tunggu je lah.


p/s : kat tepi ini ade chat box. So, sesiapa yang datang kunjung mengunjung ni, silalah tinggalkan jejak. Boleh saya mengunjung kalian pula. Kan kunjung mengunjung amalan mulia. haha

Bai.

No comments: