Thursday, July 8, 2010

baiklah..

dan sekarang kau ungkit tenatang duit kau..
duit yang kononnya "kita susah sama-sama, senang pun sama-sama"
BULLSHIT!
sekarang kau nak ungkit pasal duit kau..
yang konon "I buat semua ini untuk you"
FUCCKING SHIT!
dan sekarang, kau nak unkit lagi pasal duit kau..
yan kau kata "semua ini untuk keluarga I dan you"
BASTARD!

hebat sangat ke hidup kau sebelum kau ada aku?
cukup makan ke kau sebelum kau jumpa aku?
bertuah sangat ke hidup kau sebelum kau kenal aku?

FIKIR..
JAWAB..

Aku dah tak kan pernah anggap kau ada aku.
sebab apa yang kau sebut malam ini..
" KAU HIDUP PUN ATAS DUIT SIAPA? DUIT AKU!"

megahnya kau kata,
sampai kau lupa siapa yang cari kan kau kerja.
bangganya kau cakap,
sedangkan hidup kau tak siap,
ego nya kau pada aku
macam aku tak pernah bantu,
dan itulah yang terakhir kau akan cakap pada aku,
sebab lepas ini kau dah tak kan pernah ada aku.

TAK KAN PERNAH!














No comments: