Monday, February 22, 2010

Selamat Datang 2010 , Selamat Kembali ke Fak, Selamat Hari Jadi Kakak, Selamat Hari Jadi Ayah, Selamat Hari kekasih, Selamat Menjalani Studio Exam!

Hai.
Lama dah tak melawati laman sesawang.
jangan risaw kerana saya masih hidup suma tiada masa percuma lah.
tapi saya sihat dan saya gembira.
Pertamanya kerana saya punya berat dah turun :)) Seronok!
haha saya punya love life pun seronok.
Family pun seronok.
Kawan-kawan dan hidup seronok.
TETAPI
belajar tak seronok lah.
kerana saya tak dapat grad sem ni :(
kenapa???? hmm
sebab saya buat showcase sem depan.
saya rasa tak bersedia lah.
lagipun saya ada satu lagi principal. jadi apakata saya habiskan sem depan.
hmm itu sajalah yang saya nak update ntok sekarang.
nanti saya update lagi.

BTW, saya dah jadi nuffnang-ers!! :)

marilah subscribe blog saya :P

No comments: